Friday 29 November 2013

Internet Download Manager 6.18.8.1

Unknown | 29.11.13 | Best Blogger Tips



ကဲ ေဟာဒီမွာ IDM ရဲ႕ေနာက္ဆံုးထြက္ update အသစ္ေလးပါ

အၿမဲတမ္း Alert ေပးေနတဲ့ Fake serial registered  ဆိုတာကိုလည္း မတက္ေအာင္

ျဖည္ထားတယ္လို႔ ေၾကာ္ျငာတားပါတယ္။သူငယ္ခ်င္းတို႔ အေနနဲ႔ update ကိုမွ သံုးခ်င္တယ္ဆိုရင္

ေအာက္မွာေဒါင္းသံုးပါ။အထဲမွာ Patch ဖိုင္တခါတည္း ပါ ပါတယ္။က်ေနာ္ ကိုယ္တိုင္လည္း ဒီေန႔

install လုပ္ၿပီးအသံုးျပဳ႕ေနပါတယ္။တကယ္လို႔ Fake serial လို႔မ်ား တက္လာရင္ က်ေနာ္ က

အရင္တက္လာမွာပါ။တကယ္လို႔ ဒီ ဗားရွင္းကို သံုးလို႔ အဲ့ဒီလို႔ ျဖစ္တယ္ ဆိုရင္ က်ေနာ္ ဆီကို

စာျပန္ေပးပါ သက္ဆိုင္ရာ ဘေလာ့အလိုက္ က်ေနာ္ အေၾကာင္းျပန္ေပးပါ့မယ္

ဒါဟာလည္း ခက္ခဲတဲ့ ကိစၥေတာ့မဟုတ္ပါဘူး ခင္ဗ်ာ။အစိုးရိမ္မလြန္ဖို႔ေတာ့ က်ေနာ္ ေျပာခ်င္ပါတယ္

ေျဖရွင္းလို႔မရဘူး ဆိုတာမရွိပါဘူး ခင္ဗ်ာ  အာေၾကာင့္ ျဖစ္လာရင္ စိတ္ေအးေအး ထာားေပးပါေနာ္

သံုးမယ္ဆိုေအာက္မွာ ယူလိုက္ပါ ခင္ဗ်ာ








ကိုလတ္(ကြ်ဲဆင္း)


1 comment: