Friday 7 February 2014

ျမန္မာစာတန္းထိုးျဖင့္ ၾကည့္ခ်င္ေသာ လူမ်ားအတြက္ THOR 2 ပါ

Unknown | 7.2.14 | Best Blogger Tips



ဟိုေန႔ကမွ အၾကည္ထြက္လာတဲ့ THOR ဇာတ္ကားေလးကို ျမန္မာစာတန္းေလးနဲ႔

ထြက္လာလို႔က်ေနာ္ ့သူငယ္ခ်င္းေတြလည္းၾကည့္ရေအာင္ျပန္တင္ေပးလိုက္ပါတယ္။

Format 2 မ်ဳိး နဲ႔ တင္ထားေပးပါတယ္။ေဒါင္းလို႔လြယ္ႏိူင္တာနဲ႔ၾကည့္လိုက္ပါ။


FLV ျဖင့္ၾကည့္မည္ဆိုလွ်င္ ဒီေအာက္မွာေဒါင္းပါ



AVI Format ျဖင့္ ၾကည့္မည္ ဆိုရင္ ဒီေအာက္မွာေဒါင္းလိုက္ပါ



က်ေနာ္ေပးထားတာကို မၾကည့္ခ်င္ဘူး မိမိဘာသာ movies ကိုအျခားေနရာကေနေဒါင္းၿပီး

GOM Player ကို သံုးၿပီးေတာ့

ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ subtitles ဖိုင္ေလးကို ေအာက္မွာ ယူလိုက္ပါ။

ဒီလင့္မွာလည္းသြားယူလို႔ရပါတယ္ အျခား ဘာသာျပန္ထားတဲ့ဇာတ္ကားမ်ားကိုလည္း

ေဒါင္းယူၾကည့္ရႈ႕ႏိူင္ပါတယ္


ကိုလတ္(ကြ်ဲဆင္း)


1 comment:

  1. အစ္ကုိ က်ေနာ္လုိခ်င္တ႔ဲ ဇာတ္ကားေတြၿမန္မာစာတန္းထုိးလုပ္ေပးပါလား subscene ကုိသူရ Subtitle ကုိေဒါင္းၿပီး ၾကည္႔တာ မရဘူး က်ေနာ္ဘဲည႔ံတာပါ ဒုကၡေပးမိတ႔ဲအတြက္ေတာင္းပန္ပါတယ္....အဆင္ေၿပမေၿပ က်ေနာ္ mailကုိ ေက်းဇူးၿပဳၿပီးဆက္သြယ္ေပးပါ က်ေနာ္႔ gmail ကေတာ႔ shilong94@gmail.com ၿဖစ္ပါတယ္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္

    ReplyDelete