နည္းပညာအေၾကာင္းမဟုတ္ေပမဲ့ အားလံုးေသာ ေလ့လာသူတို႔ ကားအေၾကာင္းနဲ႕ပတ္သက္ၿပီး စံုစံုလင္လင္ သိသြားေအာင္လို႕ ကၽြန္ေတာ္ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးလိုက္ပါတယ္ဗ်ာ...
လက္ရွိ
ျပည္တြင္းက Toyota GT 8 နဲ႔ Nissan Fairlday ျပိဳင္ကားတို႔ကို
ယွဥ္ျပိဳင္ေနတဲ့ ကား ျဖစ္ပါတယ္။ မန္မာျပည္လမ္းေတြ မွာ ေတာ္ေတာ္အေတြ႔
မ်ားေနျပီ ျဖစ္တဲ့ ျပိဳင္ကား ျဖစ္ပါတယ္။ အဓိက လူၾကိဳက္မ်ားတဲ့ အေၾကာင္း
အရင္းကေတာ့ ေစ်းသက္သာျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ Nissan Fairlady ျပိဳင္ကား
မစီးႏိုင္တဲ့သူေတြအေနနဲ႔ RX-8 ဘက္ကို လွည့္ၾကပါတယ္။ အခ်ိဳ ႔က်ေတာ့ RX-8
ၾကိဳက္လို႔ကုိ ဝယ္ စီးၾကျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ၂၀၀၃ ကေနစလို႔ ၂၀၁၂ ေမာ္ဒယ္ အထိသာ ထုတ္လုပ္တဲ့ကား ျဖစ္ပါတယ္။
ဆက္မထုတ္ရတဲ့ အဓိကအေၾကာင္းအရင္းကေတာ့ သူအသံုးျပဳတဲ့ Rotary အင္ဂ်င္ေၾကာင့္ ျဖစ္ပါတယ္။ အရြယ္အစားေသးေပမယ့္ ပါဝါခပ္မ်ားမ်ား ထုတ္လုပ္ႏိုင္ျပီး အိတ္ေဇာစနစ္ကို ေတာ္ေတာ္အလုပ္မ်ားေစတဲ့ အမ်ိဳး အစား ျဖစ္ပါတယ္။ သာမန္ျမင္ေနက် ခြပံုသ႑န္ V shaped အင္ဂ်င္မဟုတ္၊ In Line အင္ဂ်င္ မဟုတ္ပါဘူး။ စက္ဝိုင္းပံု သ႑န္ျဖစ္ျပီး ျပင္ဖုိ႔က နည္းနည္း ခက္ပါတယ္။ သုိ႔ေပမယ့္ အားထုတ္လုပ္မွုက်ေတာ့ အေတာ္ေလး ျပင္းပါတယ္။
၁၃၀၀ စီစီ အင္ဂ်င္ ျဖစ္တာေတာင္ တာဘိုခ်ာဂ်ာ မေပါင္းပဲ ျမင္းေကာင္ေရအား ၂၀၀ ေက်ာ္ ထုတ္လုပ္ႏိုင္တဲ့ အင္ဂ်င္ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အားလံုး ၁၃၀၀ စီစီ ဗားရွင္း တစ္ခုတည္း ထုတ္လုပ္ျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ ၁၃၀၀ စီစီက ျမန္မာနဲ႔ အံကိုက္ျဖစ္တဲ့အတြက္ ဝယ္စီးၾကပါတယ္။ လက္ရွိ ျမန္မာျပည္မွာ ေပါက္ေစ်း သိန္း ၂၀၀ ေအာက္ရွိ တဲ့ ျပိဳင္ကား ျဖစ္ပါတယ္။
၁၃၀၀ စီစီ Wankel အင္ဂ်င္လို႔ေခၚျပီး RX-8 သံုးမ်ဳိးခြဲထုတ္ ပါတယ္။ ရိုးရိုး Wankel အင္ဂ်င္နဲ႔ ဂီယာ ၅ ခ်က္ ရိုးရိုးက ျမင္းေကာင္ေရအား ၁၉၀ ေက်ာ္ထုတ္ျပီး ပါဝါအသင့္တင့္ RX-8 ျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္တစ္မ်ိဳးက ဂီယာ ၆ခ်က္ လက္ထိုး - တာဘိုခ်ာဂ်ာ ထပ္ေပါင္းေပးျပီး ျမင္းေကာင္ေရအား ၂၄၇ ေက်ာ္ အမ်ိဳးအစား ျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္တစ္မ်ိဳးကေတာ့ ဂီယာ ၆ ခ်က္ ေအာ္တို၊ လက္ထိုး အေျပာင္းအလဲလုပ္ႏိုင္ တဲ့ ျမင္းေကာင္ေရ ၂၁၂ ထုတ္ အမ်ိဳးအစား ျဖစ္ပါတယ္။
Mazda RX8 မွာ အျမန္ဆံုး ေမာင္းႏွင္ႏိုင္မွုက တစ္နာရီ ၁၈၆ မိုင္အထိေတာင္ ရွိပါတယ္။ ဒါက Sport ဗားရွင္း ျဖစ္ပါတယ္။ အမ်ားစုကေတာ့ တစ္နာရီ မိုင္ ၁၆၀ ဝန္းက်င္ေတြ ျဖစ္ပါတယ္။ တံခါးႏွစ္ေပါက္ အမ်ိဳးအစား တင္မက ေလးေပါက္ အမ်ိဳးစားေထာင္ တြဲလို႔ ထုတ္လုပ္ ပါေသးတယ္။ တံခါး ေလးေပါကကေတာ့ sucide door လို႔ေခၚတဲ့ ျပတင္းေပါက္ တံခါးဖြင့္ရသလို ေရွ ႔ေနာက္ ဆန္႔က်င္ဘက္ ပံုစံနဲ႔ စတိုင္က်က် ျဖစ္ပါတယ္။ Mazda RX-8 ရဲ ႔ ထူးျခားခ်က္ တစ္ခုက ေပါ့ျခင္း ျဖစ္ ပါတယ္။ ေပါ့ဆို ကာဘြန္ဖိုက္ဘာ၊ အလူမီနီယမ္၊ စတီး၊ ပလပ္စတစ္ အစရွိတာေတြကို အခ်ိဳးက်က် အသံုးျပဳထား လို႔ ျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္ဘီးေမာင္း စနစ္သံုး ျပိဳင္ကား ျဖစ္ ပါတယ္။
CD player, ေဘးဘယ္ညာ ေလအိတ္၊ အဲယားကြန္း၊ ေရ ဒီယုိ၊ စပီကာ ပစၥည္းစံုစံုလင္လင္ ပါရွိပါတယ္။ ဒါေတြက မပါလည္း ျမန္မာျပည္မွာတင္ ေစ်းသက္သက္သာသာနဲ႔ ထည့္လို႔ရေနျပီ ျဖစ္ပါတယ္။
ပံုစံကိုၾကည့္လိုက္ရင္ လွပါတယ္။ ၂၀၀၀ ခုႏွစ္ေက်ာ္ေတြ ကတည္းက အနာဂတ္ကား ေခါင္းစဥ္ေအာက္ က ေတာက္ေလွ်ာက္ေၾကာ္ျငာလာတဲ့က ား ျဖစ္ပါတယ္။ ဥေရာပ၊ အေမရိက အဓိကထားေရာင္းခ်ျပီး ေရာင္းအား ပံုမွန္ ရွိခဲ့တဲ့ကား ျဖစ္ပါတယ္။
ယခုေတာ့ ျမန္မာျပည္လည္း ေရာက္ေနပါျပီ။ ေလလံေတြက တစ္ဆင့္ဝင္တဲ့ကား ျဖစ္ပါတယ္။ ေစ်းကလည္း အစားစား ရွိပါတယ္။ ၂၀၁၁ ေမာ္ဒယ္ဆုိရင္ ျမန္မာက်ပ္ေငြ သိန္း ၄၀၀ အထိ ေပါက္ေစ်းရွိတဲ့ ကားေကာင္းကားသန္႔လည္း ရွိပါတယ္။ ၂၀၀၆ ေမာ္ဒယ္ေလာက္ဆုိရင္ေတာ့ သိန္း ၂၀၀ ေအာက္နဲ႔ ရပါတယ္။ သိန္း ၁၇၀ ေအာက္ တန္ဖိုးရွိတဲ့ Mazda ကားကိုေတာင္ ျပည္တြင္း ကား Lisiting ဝဘ္ဆိုဒ္တစ္ခုရဲ ႔ Mazda က႑ - www.motors.com.mm/cars/ mazda/မွာ ျမင္ေတြ႔ႏိုင္ပါတယ္။
Mazda က ခု ကား Show Room ကို တရားဝင္ဖြင့္ေနပါျပီ။ ဒီေတာ့ ေနာက္ပိုင္းမွာ Mazda RX8 ျပိဳင္ကားကို အေဟာင္းတင္မက အသစ္လည္း ရႏိုင္မယ့္အေနအထားမွာ ရွိပါတယ္။
ဆက္မထုတ္ရတဲ့ အဓိကအေၾကာင္းအရင္းကေတာ့ သူအသံုးျပဳတဲ့ Rotary အင္ဂ်င္ေၾကာင့္ ျဖစ္ပါတယ္။ အရြယ္အစားေသးေပမယ့္ ပါဝါခပ္မ်ားမ်ား ထုတ္လုပ္ႏိုင္ျပီး အိတ္ေဇာစနစ္ကို ေတာ္ေတာ္အလုပ္မ်ားေစတဲ့ အမ်ိဳး အစား ျဖစ္ပါတယ္။ သာမန္ျမင္ေနက် ခြပံုသ႑န္ V shaped အင္ဂ်င္မဟုတ္၊ In Line အင္ဂ်င္ မဟုတ္ပါဘူး။ စက္ဝိုင္းပံု သ႑န္ျဖစ္ျပီး ျပင္ဖုိ႔က နည္းနည္း ခက္ပါတယ္။ သုိ႔ေပမယ့္ အားထုတ္လုပ္မွုက်ေတာ့ အေတာ္ေလး ျပင္းပါတယ္။
၁၃၀၀ စီစီ အင္ဂ်င္ ျဖစ္တာေတာင္ တာဘိုခ်ာဂ်ာ မေပါင္းပဲ ျမင္းေကာင္ေရအား ၂၀၀ ေက်ာ္ ထုတ္လုပ္ႏိုင္တဲ့ အင္ဂ်င္ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အားလံုး ၁၃၀၀ စီစီ ဗားရွင္း တစ္ခုတည္း ထုတ္လုပ္ျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ ၁၃၀၀ စီစီက ျမန္မာနဲ႔ အံကိုက္ျဖစ္တဲ့အတြက္ ဝယ္စီးၾကပါတယ္။ လက္ရွိ ျမန္မာျပည္မွာ ေပါက္ေစ်း သိန္း ၂၀၀ ေအာက္ရွိ တဲ့ ျပိဳင္ကား ျဖစ္ပါတယ္။
၁၃၀၀ စီစီ Wankel အင္ဂ်င္လို႔ေခၚျပီး RX-8 သံုးမ်ဳိးခြဲထုတ္ ပါတယ္။ ရိုးရိုး Wankel အင္ဂ်င္နဲ႔ ဂီယာ ၅ ခ်က္ ရိုးရိုးက ျမင္းေကာင္ေရအား ၁၉၀ ေက်ာ္ထုတ္ျပီး ပါဝါအသင့္တင့္ RX-8 ျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္တစ္မ်ိဳးက ဂီယာ ၆ခ်က္ လက္ထိုး - တာဘိုခ်ာဂ်ာ ထပ္ေပါင္းေပးျပီး ျမင္းေကာင္ေရအား ၂၄၇ ေက်ာ္ အမ်ိဳးအစား ျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္တစ္မ်ိဳးကေတာ့ ဂီယာ ၆ ခ်က္ ေအာ္တို၊ လက္ထိုး အေျပာင္းအလဲလုပ္ႏိုင္ တဲ့ ျမင္းေကာင္ေရ ၂၁၂ ထုတ္ အမ်ိဳးအစား ျဖစ္ပါတယ္။
Mazda RX8 မွာ အျမန္ဆံုး ေမာင္းႏွင္ႏိုင္မွုက တစ္နာရီ ၁၈၆ မိုင္အထိေတာင္ ရွိပါတယ္။ ဒါက Sport ဗားရွင္း ျဖစ္ပါတယ္။ အမ်ားစုကေတာ့ တစ္နာရီ မိုင္ ၁၆၀ ဝန္းက်င္ေတြ ျဖစ္ပါတယ္။ တံခါးႏွစ္ေပါက္ အမ်ိဳးအစား တင္မက ေလးေပါက္ အမ်ိဳးစားေထာင္ တြဲလို႔ ထုတ္လုပ္ ပါေသးတယ္။ တံခါး ေလးေပါကကေတာ့ sucide door လို႔ေခၚတဲ့ ျပတင္းေပါက္ တံခါးဖြင့္ရသလို ေရွ ႔ေနာက္ ဆန္႔က်င္ဘက္ ပံုစံနဲ႔ စတိုင္က်က် ျဖစ္ပါတယ္။ Mazda RX-8 ရဲ ႔ ထူးျခားခ်က္ တစ္ခုက ေပါ့ျခင္း ျဖစ္ ပါတယ္။ ေပါ့ဆို ကာဘြန္ဖိုက္ဘာ၊ အလူမီနီယမ္၊ စတီး၊ ပလပ္စတစ္ အစရွိတာေတြကို အခ်ိဳးက်က် အသံုးျပဳထား လို႔ ျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္ဘီးေမာင္း စနစ္သံုး ျပိဳင္ကား ျဖစ္ ပါတယ္။
CD player, ေဘးဘယ္ညာ ေလအိတ္၊ အဲယားကြန္း၊ ေရ ဒီယုိ၊ စပီကာ ပစၥည္းစံုစံုလင္လင္ ပါရွိပါတယ္။ ဒါေတြက မပါလည္း ျမန္မာျပည္မွာတင္ ေစ်းသက္သက္သာသာနဲ႔ ထည့္လို႔ရေနျပီ ျဖစ္ပါတယ္။
ပံုစံကိုၾကည့္လိုက္ရင္ လွပါတယ္။ ၂၀၀၀ ခုႏွစ္ေက်ာ္ေတြ ကတည္းက အနာဂတ္ကား ေခါင္းစဥ္ေအာက္ က ေတာက္ေလွ်ာက္ေၾကာ္ျငာလာတဲ့က
ယခုေတာ့ ျမန္မာျပည္လည္း ေရာက္ေနပါျပီ။ ေလလံေတြက တစ္ဆင့္ဝင္တဲ့ကား ျဖစ္ပါတယ္။ ေစ်းကလည္း အစားစား ရွိပါတယ္။ ၂၀၁၁ ေမာ္ဒယ္ဆုိရင္ ျမန္မာက်ပ္ေငြ သိန္း ၄၀၀ အထိ ေပါက္ေစ်းရွိတဲ့ ကားေကာင္းကားသန္႔လည္း ရွိပါတယ္။ ၂၀၀၆ ေမာ္ဒယ္ေလာက္ဆုိရင္ေတာ့ သိန္း ၂၀၀ ေအာက္နဲ႔ ရပါတယ္။ သိန္း ၁၇၀ ေအာက္ တန္ဖိုးရွိတဲ့ Mazda ကားကိုေတာင္ ျပည္တြင္း ကား Lisiting ဝဘ္ဆိုဒ္တစ္ခုရဲ ႔ Mazda က႑ - www.motors.com.mm/cars/
Mazda က ခု ကား Show Room ကို တရားဝင္ဖြင့္ေနပါျပီ။ ဒီေတာ့ ေနာက္ပိုင္းမွာ Mazda RX8 ျပိဳင္ကားကို အေဟာင္းတင္မက အသစ္လည္း ရႏိုင္မယ့္အေနအထားမွာ ရွိပါတယ္။
Aung Ko Htet
0 comments:
Post a Comment